Dat kleine gelukske van ons
Vergezel me even terug naar 31 december, middernacht… Ok, ben je er? Ik durf te gokken dat ik weet wat je toen deed: aftellen tot exact middernacht, een gat in de lucht springen om elkaar dan vast te pakken, stevig te omhelzen en een ‘Gelukkig nieuwjaar’ uit te roepen. Klopt? Zal ik nog iets verklappen? Je bent niet de enige! Ook ik heb manlief en onze beste vrienden een stevige pakkerd gegeven, eens goed geknuffeld en recht in hun ogen gekeken toen ik zei: ‘een heel gelukkig jaar gewenst’. Zo doen we dat bijna overal op de wereld, bij de overgang van oud naar nieuw: elkaar veel geluk wensen. Wat een mooie gedachte, toch?
Word nu Bloom’er
-
>
8 inspirerende Bloom-edities per jaar, thuis of digitaal
-
>
onbeperkt toegang tot alle exclusieve Bloom+ artikels en online content
-
>
ontvang een gratis toegangsticket voor een Bloom Fair naar keuze
-
>
bereken en bewaar je persoonlijke geboortehoroscoop, inclusief diepgaande duidingen
-
>
ontvang exclusieve themahoroscopen zoals je Jaarhoroscoop, Ascendanthoroscoop en Chinese Horoscoop
-
>
geniet van ledenkortingen in de Bloom Shop
Reacties
Een account is verplicht om te reageren. Log in of registreer je nu
Inloggen / registreren